Wednesday, May 13, 2009

Sukan PBBM 09 - bhg 7

LAPORAN: HARI KETIGA KEJOHANAN

Untuk hari ke-3, hanya beberapa acara yang masih meneruskan perjuangan memandangkan yang pasukan tenis, bolajaring dan dart gagal meneruskan perjalanan.
Pasukan bolasepak bermain untuk perlawanan hidup mati untuk melayakkan diri ke pusingan ke-2 buat pertama kali. Pasukan MPOB bertemu pasukan PPUM, yang mempunyai mata yang sama. Namun, PPUM mendahului dgn jumlah jaringan yang banyak. Ini bermakna, pasukan MPOB perlu menang keatas mereka. Perlawanan agak seimbang dengan masing-masing melancarkan serangan. Setelah bermain bermati-matian, pasukan MPOB tewas dengan jaringan, 2-3. Ini bermakna, MPOB gagal ke pusingan ke-2 buat sekian kalinya.
Acara futsal wanita membuka tirai hari ini. Pasukan futsal wanita MPOB turut beraksi. pada sesi pagi, pasukan MPOB berjaya memenangi perlawanan pertama mereka dengan menewaskan pasukan.......... dengan jaringan 4-0. Permulaan yang baik untuk MPOB. Namun, pada perlawanan ke-2, pasukan MPOB gagal memberikan saingan apabila tewas kepada pasukan............ dengan jumlah jaringan 0-5. Pada sesi petang, pasukan MPOB berhadapan pasukan MAS. MPOB perlu menang untuk layak ke pusingan ke-2. Namun, pasukan MAS lebih tangkas apabila berjaya menewaskan MPOB dengan jaringan1-0. Ini bermakna, pasukan MPOB gagal mara ke pusingan ke-2, namun, ini juga merupakan satu pendedahan yang amat berguna kepada semua pemain memandangkan, kejohanan sukan PBBM merupakan kejohanan sukan yang menghimpunkan pemain-pemain terbaik yang berkhidmat dengan agensi-agensi badan berkanun seluruh negara.

pasukan futsal wanita

8 comments:

  1. Mpob dh berkali-kali gagal ke pusingan ke-2 utk bolasepak...harap diperbetulkan fakta ini.
    Futsal wanita Mpob-Mas...kalah 1-0.

    ReplyDelete
  2. relax la bro..

    hidup liverpool

    ReplyDelete
  3. boleh tahan awek ujung kiri tuh....
    apa nama?

    ReplyDelete
  4. hahaha....idop liverpool gak. hahahaha.....

    ReplyDelete
  5. awek ujung kiri tu, name die.........
    siti tanjung perak. hehehehe.....

    ReplyDelete
  6. oo..siti perak..bagi tau nama la.. he he he

    ReplyDelete
  7. ala... gmbr mase game tade kew?? ngeee demand!

    ReplyDelete
  8. x de. try tgk kt multiply kssm tu. huhuhuhu....

    ReplyDelete