Friday, October 23, 2009

Biro Sosial

Biro Sosial akan mengadakan satu program iaitu ' PROGRAM SEHARI KE GUA TEMPURUNG ' pada 21 November 2009. Program ini merupakan salah satu acara yang telah disusun oleh Biro Sosial untuk ahli-ahli KSSM untuk tahun 2009 ini. Program ini juga bakal memberikan satu pengalaman baru kepada para peserta iaitu, pengalaman berada didalam dan menelurusi gua.


Acara yang dirancang ialah:

6.30 pagi : semua peserta berkumpul di MPOB HQ.
7.00 pagi : taklimat oleh ketua program.
bertolak ke Gua Tempurung, Perak.
9.30 pagi : rombongan di jangka sampai di Gua Tempurung.
10.00 pagi : taklimat oleh ketua program dan jurupandu.
aktiviti bermula.
2.30 petang : aktiviti dijangka berakhir.
makan tengah hari.
solat Zuhur berjamaah (jamak Asar) di surau Gua Tempurung.
3.00 petang : acara santai di Lata Kinjang.
5.00 petang : bergerak balik ke MPOB HQ.
8.00 petang : rombongan dijangka sampai di MPOB HQ.


Borang-borang untuk menyertai aktiviti ini boleh didapati dengan menghubungi:
  • Sofian Ideris (PPPKN) - samb: 4729 (H/P: 012-6021691)
  • Idros Sidek (DMU) - samb: 4891
  • Nur Azreena Idris (P&P) - samb: 4818

Tarikh tutup penyertaan adalah pada 6 November 2009.
Aktiviti ini adalah berdasarkan "siapa cepat, dia dapat". Oleh itu, mari ramai-ramai memeriahkan aktiviti ini.

1 comment:

  1. Hi bro belum ada update ker citer tentang Gua Tempurung nie... pasti hebatkan

    ReplyDelete